Tema: Re: hostex -niu niu niu
Autorius: Artūras-M
Data: 2010-03-13 16:49:24
On 2010.03.13 13:59, Levas wrote:

> O taip gali parasyti tik auksiniu klemu gerbejas arba geras vadybininkas. :)
> http://www.vabolis.lt/zodynas/

Ką aš tau galiu pasakyti.... Taip kaip tu aš galvojau prieš ~30 metų jau
besimokydamas KPI radioelektronikos fake radiotechnikos specialybėje ir daug
dirbdamas su lituokliu. Visa laimė, kad man teko turėti reikalų su rimtomis
garso sistemomis ir kažkuriuo momentu subrendau tiek, kad galėjau skirti gerą
garsą nuo garsaus, bet dar neiškraipyto. Kiek stebiu _tavo_ veiklą internete,
galiu pasakyti jog pagal amžių jau artėji iki brandumo ribos, tačiau jeigu nori
kalbėti apie garso atkūrimą, tai pavaikščiok po klasikinės muzikos, koncertus
ir pasitreniruok išgirsti 1/2/3 plano garsus, lokalizuok instrumentų, balso
padėtį scenoje ir visa tai pabandyk surasti savo audio sistemoje. Ir kai vieną
kartą suprasi, kad visa muzika kurią klauseisi namie buvo tik muzikinis
triukšmas, kurį kompiuteristas vadina geru skambesiu, va tada mes galėsim
pratęsti diskusiją apie kažkokias tai rimtesnes materijas, o gal net ir
metafizikos įtaką muzikos skambesiui ;)
Čia labai paviršutiniškai, nes gilintis į tokius dalykus omnio diskusijose
nematau jokios prasmės ;)