Tema: Re: hostex -niu niu niu
Autorius: Kombi
Data: 2010-03-03 23:50:13
as rekomenduociau interdata.lt
su serv.lt yra siek tiek rizika, kad netycia tam bahuriukui bus bloga diena
ar nenuotaikoj, tai gali buti pasiustas toli toli :)) kai kazkiek
arogancijos sumazes ir kai taps solidesne normalia kontora, tai gal bus
vertas demesio...

Hostex irgi nerekomenduoju, yra teke nesenai cia perkelinet kelis domenus is
kitur, tai nei vienas nepersikele sklandziai del ju nekompetencijos.