Tema: Re: hostex -niu niu niu
Autorius: Artūras-M
Data: 2010-03-07 14:54:28
On 2010.03.07 13:08, Kombi wrote:
> Gal tu pats nusileisk ant zemes hostingo "donkichote" :)
> pasimokyt tau dar paciam reik is tu paciu uzsienieciu hostingo tiekeju,
> kurie kad ir oversellindami paslaugas, bet kazkiek turi daugiau
> pagarbumo klientams :)

Nereikia pliurpti pasakų. Žinau aš tvarką pas užsienio hostingus. Nežinau kaip
kiti lietuviai, tačiau serv.lt klientų naudai nemokamai padaro daug daugiau nei
visi užsienietiški hostingai. Nekalbu apie tai, kad overselinimas yra
minimalistinis pas mane.
Tik serv.lt politika yra tokia, kad iš karto aiškiai pasakoma, kad nebus
atliekamas tas ar kitas darbas, nes nepriklauso ir paprašoma ateityje su tokio
tipo klausimais nesikreipti. Pasiūloma išeitis užsakyti papildomą paslaugą arba
susirasti kas atliks techninius svetainės priežiūros darbus, domenų perkėlimus
ir tt.

Šiaip mane suerzino ne tai, kad kažkam nepatinka serv.lt politika, o tai kad
kažkoks žąsiukas pradeda pasakoti apie tai, jog kitos kompanijos, šiuo atveju
Hostex, techniniam personalui pritrūko kvalifikacijos domenų perkėlimui. Ir
tokia nesamonė bandoma pakišti kaip autoritetinga nuomonė.

O ir pati tema kvaila...

Trumpai kalbant, nėra žodžių....