Tema: Re: hostex -niu niu niu
Autorius: Levas
Data: 2010-03-03 19:57:33
a tiesa, kad nebutu vienasaliskai. Skambinu i serveriai.lt, sakau gal galit biski php ir mysql versija kiek pakelti imbierui, nes esama kiek archaiska ir paskutinis wordpress neveikia. Sako negalim, bet galim perkelti i kita serveri... sakau i ta skunksa? :) Ne, i kita normalu. Sakau visus konfigus emaile reikes perdaryti. Sako ne, gi pasto programoje turi buti domeinas jusu but. Sakau gal ir gali, bet jei perkeli www.domeinas.xxx i kita serveri, tai automatiskai mail.domeinas.xxx susinaikina ir neveikia. Nes kazkoks gudrocius DNS menedzeryje taip sugalvojo, kad www ir pastas turi buti ten pat. Todel visi pasto klientai sukonfiginti i imbieras.serveriai.lt.Nu sako... taip, tokia jau yra beda. Ai, sakau, px, ka nors kita sugalvosiu. Teko instaliuoti kiek zemesne worpress versija, ir neturim kruto naujo puslapiu redaktoriaus.
:)

--
Bye, Levas