Tema: Re: hostex -niu niu niu
Autorius: Algis M.
Data: 2010-03-08 12:57:37
bet pala, vadinasi tai kaip ir teisybe, ka ten auksciau kiti parase? :)
tipo jei koks klientas nezinodamas ar pas tamsta PMS ar ne, parasys koki
grieztesni laiska, nes visiskai nesusigaudys jokiuose hostingo reikaluose -
bus pasiustas nx :)

as tai siulyciau WEB'e ten uzsirasyt:
"Busimiems KLIENTAMS: jei esi lameris ar siaip pasikeles ir nieko nerauki
hostinge, valink is cia, nes neduosim paslaugu ir pasiusim ant triju
raidziu"
maziau butu nesusipratimu :)

Ir visgi man taip pat idomu ar isdristum visiems savo klientams parodyti
sita threada ? :)

Bet vis tiek LOL, geriau ir nesugalvosi kaip pasidaryt antireklama...  :))))