Tema: Re: hostex -niu niu niu
Autorius: Artūras-M
Data: 2010-03-08 15:15:53
On 2010.03.08 14:14, Algis M. wrote:
> nu aisku, kaip ir atsakei i  visus klausimus, aciu pasirinksim kita
> tiekeja, kuriam nebuna nuotaiku kaitos klientu atzvilgiu :) P.S. jei dar
> tokiu liko Lietuvoj...

Mane stebina aklumas, kurtumas. Aš nekviečiu tapti mano klientais, nereklamuoju
paslaugų ir tt. Ir man visiškai neįdomu, ar tamsta pasirinksi mano paslaugas ar
kokio nors kito. Kam taip smarkiai susireikšminti? Negi tamstai atrodo, kad aš
čia iš karto apsiverksiu, jog ponas "Algis M" pasirinks kitą paslaugos tiekėją?
Valio, vienu nesusipratimu bus mažiau, nes rimti klientai omnitel.news neieško
paslaugos teikėjo, čia tik ale "profesionalų ir prijaučiančių jiems" pliurpalai
arba pasilazdavojimas vienas iš kito ;)

Tema apie klientų požiūrį ir norą, kad paslaugos teikėjas sulįstų į kliento
subinę be muilo. Na aš nesu tos pakraipos, tai ir išsakau. Taip pat man labai
nepatinka, kai kur nors nuėjus ir ieškant paslaugos, man kaip klientui lenda į
subinę, o ne kalba iš esmės ir konkrečiai. Na nepatinka man makaronai nei mano
adresu nei iš mano pusės, aš visada noriu žinoti tiksliai ką perku ir kiek už
tai moku. Jeigu tenkina paslauga/prekė/kaina, reiškia užsakau, jeigu netinka
nors vienas parametras - ramiai pasišalinu. O hostingo srity juokina kai kurių
užsakančių paslaugas susireikšminimas ir tikėjimas kad už kelis litus į mėnesį
galima nusipirkti besąlygišką paslaugos tiekėjo nusižeminimą.

Mano manymu, jeigu tamsta ponas "Algis M" (lygiai tai galioja ir kitiems)
išsakytum savo pageidavimus/samprotavimus kaip turėtų pasielgti paslaugos
teikėjas situacijoje kuri buvo aprašyta temos autoriaus, va tada būtų vertinga
informacija net ir tokiam skeptikui/pochuistui kaip aš. Nors aš būčiau kitaip
pasielgęs, nei Hostex, tačiau jau toks mano pasisakymas būtų neetiškas ;)  O
dabar tik kvailas pasikandžiojimas ......