Tema: Re: hostex -niu niu niu
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-03-04 12:21:04
    As kaip hostex vartotojas bandes kelis planus, juose buna skirtingai domain'ai prijungiami, 1 dalykas jei domain yra lietuviskas reik dar domreg aktyvacijos, turejo apie tai emaila siust, manau tai padaret...

    O toliau ziurint koks planas buvo imtas, as pradzioj kazkoki vidutini emiau, gaila nepamenu pavadinimo, nu bet zodziu ne pati pigiausia ir rodos ne namam ir kai viens pazystamas papasakojo kaip jis parkuoja pas save domain, as pabandziau pas save ir man taip nesigavo, tiesiog skyresi plesk interfeisas, veliau kaip issiaiskinau pas mane kitas planas, del to ji keiciau, dabar kiek matau pas mane "Namaps plius"...

    Tai va siam plane kolega viens net ir svetimus savo klientu domain prisijungia ( kaip jis sako priparkuoja) nesunkiai, ten kazkur apie 100 ju prideti eina, taip pat ner problemu su subdomain'ais ar aliasais - viska eina susikurt per plesk, tai jum pagal ideja reikejo paimti hostinga, poto prideti domain, as taip nedariau atskirai tai iki galo nezinau, bet  turetu eiti, yra kas tikrai tai dare ne karta, pas mane buvo nuo pradziu hostingas tai ka perki prisijunges prie sistemos is karto prideda pas tave tai nesukau galvos..

    Siaip as i supporta rasyciau...