Tema: Re: hostex -niu niu niu
Autorius: Artūras-M
Data: 2010-03-07 01:24:10
On 2010.03.07 00:57, Almantas wrote:
> Deja tamstos rasliava ir toks baisus reagavimas sakyciau netgi
> patvirtina, ankstesnio pasnekovo pastabas apie tamsta :)
> Gal geriau nepraleisk progos patylet, kaip tai daro normalus save
> gerbiantys hostingai, nes tikrai atrodai geltonsnapiskai.

Och kaip nemalonu jeigu paslaugos pardavėjas drysta pasakyti, jog konflikte
tarp kliento ir paslaugos teikėjo dažniausiai būna kaltas pats klientas, oj
kaip tai nepopuliaru ir net sakyčiau nepadoru :)) Ir dar kai iš esmės aš kalbu
ne apie savo paslaugas, o apie konkurentų :D
Man neįdomu kaip daro kiti, aš darau taip, kad būtų patenkinti mano klientai, o
ne kažkokie tai fantazuotojai ar šiaip laimės ieškotojai. O nauji klientai
gateina tik per senus ir man visiškai nusičiaudėt ant tų, kurie verkšlena čia
newsuose ;)