Tema: Re: hostex -niu niu niu
Autorius: Cube
Data: 2010-03-13 11:31:01
Artūras-M wrote:
> Valio, vienu nesusipratimu bus mažiau, nes rimti klientai omnitel.news neieško
> paslaugos teikėjo, čia tik ale "profesionalų ir prijaučiančių jiems" pliurpalai
> arba pasilazdavojimas vienas iš kito ;)

O tai kaip tu manai is kur kyla vienokia ar kitokia nuomone apie tiekeja
- gal is to, ka jis pats apie save puslapyje raso? Butent is newsu,
forumu, komentaru. Zinoma, koks dideles firmos bosas, ieskodamas
tiekejo, neis dabar i newsus ir neskaitys, bet tas parasymas newsuose
turi vandens ratilu efekta. Tu parasei, kazkas perskaite, pasake savo
draugui, o jis savo draugu, kuris kaip tik yra tos firmos IT zmogus. Ir
dabar, kai jo bosas paklaus kuri tiekeja rinktis, jis pasakys - ne sito
nesirink, girdejau zmones kalba, kad jis klientus nx siuncia. Taip kad
viskas prasideda butent nuo tokiu atrodo pliurpalu.

> informacija net ir tokiam skeptikui/pochuistui kaip aš. Nors aš būčiau kitaip
> pasielgęs, nei Hostex, tačiau jau toks mano pasisakymas būtų neetiškas ;)  O
> dabar tik kvailas pasikandžiojimas ......

Matai, esme cia ne kaip reikia pasielgti butent sitoje situacijoje, o
tai, kad tu manai, kad gali klienta pasiusti, kai _tau atrodo_ kad tu
teisus. Tarkim, kad sioje situacijoje tu is tiesu esi teisus, bet kada
nors kur nors vistiek busi neteisus - ar tu isivaizduoji, ka tu toks,
pas kuri visada viskas veikia, tik klientas visada buna durnas? Ir jei
taip siuntinesi, anksciau ar veliau visiems ateis eile buti pasiustiem.
Todel uzsidirbai sau riebu minusa - as irgi pasizymesiu ir dabar zinosiu
kokio hostingo niekada kitiems nerekomenduoti.