Tema: Re: Lietuvos LUGai
Autorius: andrius
Data: 2014-11-03 09:08:32
Na kaipo neverta pamirst to, kad nuo kernelio (kur Linuso valdzia is
esmes ir uzsibaigia) iki "linuxo" pakeliui prisilipdo daug visokiu projektu.

Problema kaipo labiau tame, kad nera vieno bendro isorinio balso kuris
vienytu visa linuksu ekosistema. Yra kruva distribuciju/projektu kurie
juda lyg ir viena kryptim - bet kiekvienas savom trajektorijom.

Beje atsizvelgus i tai kad linuxa vienokia ar kitokia forma (pradedant
androidu baigiant teslom) - dzin tas deskop'as, bene vienintele vieta
kur mikrosoftas vis dar pirmauja.