Tema: Re: Lietuvos LUGai
Autorius: No-Name
Data: 2014-10-27 13:57:23
Tame ir bėda, jog nėra elementarių žinių. Visais atvejais Linux (bet
kurią distribuciją) sutvarkyti lengviau nei Windows, praktiškai 90%
procentų eilinių vartotojų poreikiams. Stabdis yra tų vartotojų
mentalitetas ir baimė, kad jie šiaip taip įveikę Win, su Linux tai jau
tikrai nieko nesusitvarkys ;)
Kita didelė problema - otkatai už MS licenzijų pardavimą mokyklose,
kitose švietimo, biudžetinėse įstaigose ir tt. Kažkada apie 2000 buvo
kalba su Kauno Švietimo skyriaus vadovu apie tai, kad reikia mokyklose
pereiti prie Linux. Net ketinimai buvo, tačiau užgeso iš esmės dėl
paminėtų priežasčių.
Dabartinis jaunimas taip pat nieko neprastums ir nepasimoka vargti, tai
beviltiškas darbas ir jėgų švaistymas. LUG taip pat nebus, nes dauguma
LT Linux vartotojų deda ant visų bendruomenių ;)

O šiaip, mano paminėtose įstaigose turėtų būti naudojamos tik atviro
kodo sistemos, išskyrus kažkokius tai siaurus segmentus, kurie negali
apsieiti be MS. Ką naudoja privatūs naminiai/verslo vartotojai jų
reikalas, tačiau protingas verslininkas su Win taip pat neturėtų
susidėti, jeigu nėra specifinio būtinumo (pvz Corel, Cad'ai ir tt)