Tema: Re: Lietuvos LUGai
Autorius: Dunduk@s
Data: 2014-10-28 09:51:38
2014.10.28 09:31, Nerijus rašė:
>     Viskas teisinga, ale tik pridesiu, kad Linuxas ne tik Mikrotike
> sukas, bet ir Brokeiduose, Ciskuose ir kituose "hai endiniuose" SAN ir
> tinklo sprendimuose. Ne visada zinoma, bet tikrai yra nemazhai atveju.
> Tik tiek, kad niekas to "nemato" ir niekam tai neydomu, kai daiktas
> veikia ir turi "grazu GUI".

Kai atsirado MS Windows Vista, viena kaimynė nusipirko pas mane
kompiuterį su Windows Vista. Kaip ji mane keikė, už tai, kad aš jai tuos
šlykščius linuxUS, kuriuose nieko negalima padaryti, niekas neveikia,
nieko rasti negalima. Aukšte ofisų buvo daug. Visas aukštas sužinojo
kokie linuxAI netikę, koks aš niekšas, kad juos pardavinėju. Taip ir
nesugebėjau įrodyti, kad jokių linux-ų ji net nematė.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s