Tema: Re: Lietuvos LUGai
Autorius: ledasl
Data: 2014-10-03 18:34:49
On 03/10/2014 10:18, ejs wrote:

> nemanau. Jei teste yra užduotis "sukurti katalogą", tai OS pasidaro ne
> visai paskutinėje vietoje.

gal ir ne paskutineje, bet atsidarius failu valdykle X aplinkoje,
paspausti desini peles klavisa gaunasi panasiai tiek linux, tiek windows.
Manau daug svarbiau paaiskinti, kad suprastu kam tie katalogai
naudojami, o kokia failu sistema naudojama, kaip tie katalogai is
tikruju yra sukuriami ir panasios smulkmenos normaliam vartotojui yra
giliai neidomios.

p.s.
  jei jau labai norisi naudoti komandines eilutes langa, gal galetum
pasakyti, kuom skiriasi katalogo sukurimo komanda linux'e "mkdir
mano_katalogas" nuo windows katalogo sukurimo komandos "mkdir
katalogas_mano" ?