Tema: Re: Lietuvos LUGai
Autorius: ejs
Data: 2014-09-01 23:10:24
2014-09-01 17:11, Nerijus Kislauskas rašė:

> Hmz.... Tai taip išeina, kad daugelis toj nuotraukoj esančių jau turbūt
> pražilę, gauna po 5 ar daugiau klt, turi gerą mašiną, 2 ar daugiau
> vaikų, žmonos skaniai valgyti daro ir jiems LUG'ai, AKL'ai ir kita
> švietėjiška veikla nebeįdomi.

patikrinau du, dar nepražilę ;)
Dėl pinigomašinosvaikųžmonosvalgio nieko negaliu pakomentuoti. Bet
požiūris kad tik jaunimas gali yra švelniai tariant kiek senstelėjęs.
Pvz su Mozilos, [Open | Libre]Office lokalizacija dirba ne vien mokiniai.

> Aš palaikau Giedriaus Statkevičiaus idėją dalintis informacija bet
> kokiomis formomis. Mirė drakonas, tegyvuoja drakonas.

šviežias kraujas visada gerai. Svarbu kad jo būtų.
Yra keletas momentų kurie trukdo plėtoti veiklą ir vienas jų yra
kritinės naudotojų masės nebuvimas. Tas buvo aišku ir 2001'ais.

Pvz: Lietuviško Clamav'o mirror'o ~20% lankytojų iš Lietuvos, ~40 -
lenkai, likę - Centrinė ir Šiaurės Europa. CTAN'o - ~10% užklausų iš
Lietuvos.
--
ejs