Tema: Re: Lietuvos LUGai
Autorius: monaxas
Data: 2014-10-28 15:46:05
Geresnė ta prasme, kad sunku pabloginti dėl neteisingo memory area konfigūravimo.
Kitaip tariant, viskas veikia out-of-the-box vien dėl, taip vadinamos, threaded architektūros.

Gal aš per daug kategoriškai pareiškiau, už ką ir atsiprašau Unix bendruomenės. Ir nesiruošiu plėšyti maikės dėl Oracle, nes jis tikrai nėra nei OpenSource, nei draugiškas bendruomenėms. Korporatyvine prasme tai daug didesnis ir godesnis monstras už MS.