Tema: Re: Lietuvos LUGai
Autorius: ledasl
Data: 2014-10-05 17:56:24
On 03/10/2014 22:26, Dunduk@s wrote:

> Jau vien tik pamačius windows update sąraše keiksmažodį „.NET“ pradeda
> pykinti. Net jei „suslys“ be problemų (retas atvejis), tai laiko
> suvalgys, ohoho.

gyvenime nera kile problemu nei su vienais windausu updeitais. Va kai
reikedavo paupgradinti centos'a, tai ziurek koks nors paketas reikalauja
tos versijos, anas anos, o sitam centos'as neturi atnaujinimo, bet jei
nori paleisti jis butinas, tad gauk is kur nori..
Bet cia zinoma mano asmenine patirtis, kol kas dziaugiuosi, kad viskas
veikia, ir nors pastoviai kyla problemu su atnaujinimais, tikrai
nesiruosiu keisti tu serveriu i kazka kita.