Tema: Re: Lietuvos LUGai
Autorius: Nerijus
Data: 2014-10-29 12:34:47
On 2014.10.28 19:13, monaxas wrote:
> Taip, suprantu. Ir noriu paoponuot gerbiamiems prelegentams, kurie galvoja, kad mokant mokykloje atviro kodo visi pereis prie atvirojo kodo PĮ.
> Taip nėra, ir aš matau daug spragų, neleidžiančų AK išstumti MS verslo segmente. Tai ir tavo paminėti GPO (nors Kriaučiūnas man teigė, kad AK GPO nachuj nereikalinga, nes ten viską galima užsukti per skriptus. Realiai GP irgi yra skriptų rinkiniai), Exchange+Outlook (šiam tandemui AK nelabai žinau ar yra alternatyvų), DB + Business Inteligence ir dar aibė kitų kompleksinių (!) sprendimų.

> [...]

	:-)
	Jei kas nors "Uzhkariautu versla" be mokymo istaigu pagalbos, tai detu
stora ir skersa ant visu tu mokymo istaigu kartu sudejus.

	Problema tik tame, kad taip niekada nebus.
	IMHO.

	N. M.

	P. S. Atviras kodas labai gerai tinka mokyti studentus. Nes galima vos
ne iki sorsu ishsiaishkinti kaip kas padaryta ir kaip veikia.
	:-)