Tema: Re: HDD ERR UNC
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-27 10:16:56
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:icpdr7$ml6$1@trimpas.omnitel.net...

> Aš namų kompą įsivaizduoju su ordinariu hdd, be jokių raid'ų.
> Turbūt netektų dėl to ginčytis?

O aš namų kompą įsivaizduoju, kaip tokį, kuris neturi SMART monitoringo programos ir vartotojas išvis net nenutuokia, kas tai, su kuo tai valgoma ir kaip elgtis. Ar reikėtų dėl to ginčytis?

Supaprastinant ką pasakiau - namų vartotojas arba daro atsargines kopijas iš vienintelio HDD, arba ne. O tie, kurie yra pažengę, turės ir RAID1 ir atsargines kopijas.

> Pardon, bet atsirado tokia lyg ir išlyga -- raid1. Ji čia ne vietoje;
> ypač origanalaus subject'o kontekste. raid1, kad ir užgožia, bet
> nepaslepia priežasčių dėl ko fail'ina hdd. O jie tikėtiniau fail'ina vos
> tik apsireškus pirmiems bad'ams. Kiek liko rezervo remap'ui yra visiškai
> nepatikimas, nepasikliautinas kriterijus, kuris tikrai neapsprendžia
> (ypač tiesiškai) kiek hdd beliko gyvasties.

Dėl to niekas nesiginčija. Aš tik sakau, kad ne visi HDD ir ne visai atvejais turi būti keičiami iškart, vos atsirado blogų sektorių, kurie staigiai neauga. Dėl to gali apsispręsti tik pats [pažengęs] vartotojas, remdamasis SMART parodymais ir jų dinamika.