Tema: Re: HDD ERR UNC
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-27 00:26:30
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:ico4uv$2a2$1@trimpas.omnitel.net...

> O kaipgi! Tik aš bandžiau pritempti prie paprastos, kasdieninės, tikrai
> dažnos taikymo srities (namų ar ofiso pc), o pats jau prie raid'ų...

O pats namų kompą be RAID1 įsivaizduoji, jei jis skirtas kam nors daugiau, nei kad intiko panaršymas?
Apie biurą, kad ir 5 žmonių - išvis nėra kalbos.

> Na, google'as savo 100k studijoje akcentavo tokius dalykus: SMART'as
> dažnai/tikėtinai nenuspėja (neįspėja) apie hdd baigtį, net jei kai kurie
> požymiai (kad atsirado/yra blogų sektorių) tikėtinai apsprendžia hdd
> likimą/baigtį. Jei gerai pamenu, tai pasirodžius pirmosioms klaidoms,
> disko tikimybė užsilenkti padidėja net iki keliasdešimt kartų. Kitaip
> tariant santykiniai reallocation counter'iai yra mažai informatyvūs,
> nepatikimi, nes pagal tai kiek toli iki rezervo dugno nesprendžiama kaip
> [...]

Be abejo skaitęs, Būtent dėl tos priežasties, nusikalstamas aplaidumas duomenims ir OS su daug instaliuotų programų yra laikyti ne RAID1 arba analogiškame masyve. Ir tada iškart individualaus HDD reikšmė pasidaro neaktuali, todėl jį dadrožti gali iki dugno. Nes tokia logika vadovaujantis, reikėtų automobilio variklį keisti prie bet kokių nedidelių problemų - ala, kas bus, jeigu uždus kur miške...