Tema: Re: HDD ERR UNC
Autorius: Laimis
Data: 2010-11-26 13:16:47
Vasaris rašė:

> Laimi, bet juk tai priklauso nuo taikymo srities!

O kaipgi! Tik aš bandžiau pritempti prie paprastos, kasdieninės, tikrai
dažnos taikymo srities (namų ar ofiso pc), o pats jau prie raid'ų...

> Bet ar supranti, kad pasiekti rezervo dugną nėra tikslas? Ir
> kiekvienas renkasi pagal savo taikymo sritį (patikimumo poreikį), kas

Na, google'as savo 100k studijoje akcentavo tokius dalykus: SMART'as
dažnai/tikėtinai nenuspėja (neįspėja) apie hdd baigtį, net jei kai kurie
požymiai (kad atsirado/yra blogų sektorių) tikėtinai apsprendžia hdd
likimą/baigtį. Jei gerai pamenu, tai pasirodžius pirmosioms klaidoms,
disko tikimybė užsilenkti padidėja net iki keliasdešimt kartų. Kitaip
tariant santykiniai reallocation counter'iai yra mažai informatyvūs,
nepatikimi, nes pagal tai kiek toli iki rezervo dugno nesprendžiama kaip
tikėtinai/greitai diskas užsilenks.
Va radau, jei nesi vartęs:
http://static.googleusercontent.com/external_content/untrusted_dlcp/labs.google.com/en//papers/disk_failures.pdf