Tema: Re: HDD ERR UNC
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-22 22:00:09
"Levas" <blas@sss.com> wrote in message news:ice41j$rju$1@trimpas.omnitel.net...
> nemeluoju. Turejau toki diskeli- "apnulini", o pending sektors taip ir liko. A poto jis graziai po savaites ir numiro. O stai kiti, panaikina ta pending sectors po skanavimo. Kiek supratau, jis jau skanavo karta ar du. O pending sectors liko...

Tai pala - gal tam diskui jau su tarnybine zona, kur beje, ir pačio SMART'o skaitiklių duomenys saugomi, jau buvo amen? Nes aš jau esu taip apnulinęs dešimtis HDD ir man dar nekarto nebuvo, kad po apnulinimo liktų "current pending sector count">0. Visada tvarkinai į 0, o realocated sector count/realocation event count atitinkamai - į viršų.

skanavimas=> kas tai yra? Nes pirma reikia susitarti dėl terminų. Nes pvz.: Windozių chkdsk.exe iki 6.x branduolio vykdomųjų bylų versijos net neturėjo jokios sumautos opcijos pertikrinti bad'ų. Mol, trink visą skirsnį, kur per naują, tada pažiūrėsim

Pas mane "skanavimas"="skaitymas/tikrinimas BE JOKIO RAŠYMO".