Tema: Re: HDD ERR UNC
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-23 00:05:52
"Levas" <blas@sss.com> wrote in message news:icel8t$flm$1@trimpas.omnitel.net...
> skanavimas kuri skaito/raso pasektoriui ir su rellocate ijungta.

O tai kada jis būna išjungtas? Negi su gamintojo specifinėmis komandomis kažkas atjunginėja peradresavimą?

> Bruzina ilgai. Jei ijungtas rasymas su verify- dar ilgiau.

Na tai čia norma, net jei nėra blogų sektorių - laikas užims minimum x3 nuo viso disko nuskaitymo.

> Paprastai viskas susitvarko, bet buvo is stebuklu. Ir visisku nelaimiu- buvo diskas kuris turejo kazkiek problemu- praskanavom read rezimu, sektoriai rodos susivaikste. Bet toks stresas matyt uzmuse diska- kita ryta jis nuejo visas badais.

Ką reiškia "rodos"? Nusiimi SMART skaitiklius prieš testą, prasuki vieną arba kelis SMART testus, ir nusimi skaitiklius vėl. Palygini. Darai išvadas. Ir, MKN, jokių vaidenimųsi.

> pas windoze as megstu naudoti Victoria (rusiskas softas),

O kam taip sudėtingai? Pvz.: smartmontools, kurio netgi yra visai geras port'as į windozes - viskas, ko reikia. Na dar gal DD/ddrescue.

> va dabar rasydamas paleidau ir matau kad mano stacionariam kompe 1T diskelis kazkodel apsiskelbe, kad G-Sensor shock counter=1. Nors ir tikrai niekas netranke to kompo...

Niekada nežinai. Gal tau neesant kas judino, gal koks minorinis incidentas TAU, jam pasirodė ekstremalus.

> O gal kas protingas galit pakomentuoti sita? Kas ten do stebuklai 213-217?
> 213 Gr seek err/RRO-C ERP cnt        0      0      0  3086727446528   •
> 214 Ground load errors eount        0      0      0      5439488   •
> 215 Ground SpinUp errors            0      0      0       262144   •
> 216 Unexpectant errors eount        0      0      0     36306944   •
> 217 Unlock/Mis read count           0      0      0  264982302294016   •

Visi parametrai virš 200 - yra specifiški konkrečiam gamintojui ir tau dėl jų sukti galvos nereikėtų.

Ypač todėl, kad nėra nustatyti THRESHHOLD/normal/worst santykinių skaitiklių limitų.

Jei čia sportinis intereso - tai elementarios pozicionavimo klaidos, kurios pas kitus gamintojus gali būti paslėptos.
Ir dar nebūtinai tai absoliutinės reikšmes, kurios tipo kaip "realocated sector count" yra mišparų anioulai, o visai gali būti, pvz.: seekinimo klaidos per paskutinę darbo valandą (rodosi kažkurie iš Seagate skaitiklių) ar pan. Zo - nebūtinai tai juodoji dėžė, nors tau ji tokia ir yra.

Juk turbūt pats iš savo bendro arba mokslinio išsilavinimo puikiai supranti, kad esant dabartiniams fizinių sektorių nanoskopiškiems dydžiams, ten niekaip neįmanoma dirbti be tam tikro, priimtino, klaidų skaičiaus, ir garantuojami tik vienokie arba kitokie "aukšti" parametrai, bet ne "kvantinė magija" apačioje.