Tema: Re: HDD ERR UNC
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-25 22:15:55
"ABLomas" <abl@ablomas.com> wrote in message news:icm2bp$up0$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2010.11.22 21:56, Vasaris wrote:
> Paskutiniu metu šviesoj negyvenu. O ir HDD jau keli metai skaičiuoju
> nebe vienetais, o dėžėm/kilais, tai turbūt atšokau nuo to ;-)

O ką tai keičia? Kiekis dar nieko nereiškia.

> Labai yzi:
> šiuo konkrečiu atveju RAW VALUE ideali reikšmė būtų apvalus nulis. Ok,
> elipsinis nulis irgi tinka.

Be reikalo panaudojau "ideali", o tu ją ne taip supratai. Ideali SMART'o santykinių skaitiklių atžvilgiu - 200 arba 100, priklausomai nuo to, kaip gamintojas nusprendė.
Gal tau 0 blogų sektorių yra reikalavimas - niekas nesiginčija dėl pačio aplinkos poreikių. Bet tai tikrai nėra būtinybė visiems.

> Dugnas - musėt kai bus lygus bendram sektorių skaičiui, bet kontroleriui
> stogas nuvažiuos anksčiau...

Ot ir ne. Aš anksčiau temoje pateikiau apytikslį paskaičiavimą, koks bus dugnas remap'o rezervinių sektorių buferiui. Pats jokios kontrargumentacijos tam nepateikei, tik nusistebėjai skaičiavimo metodika, į kurią turbūt ir nesigilinai?

> O vat rezervo - nepamatysi, bent jau standartiniu būdu. Jis yra, bet per
> SMART'ą nerodomas.

Tai kas, kad nerodomas. Jis itin lengvai išskaičiuojamas. Kad tą suprastum - paimk vieną savo atliekamų iš dėžės hdd ir po truputį gadink, ir žiūrėk kaip skaitikliai keičiasi. Garantuoju, kad sugadinęs bent 5 santykius vienetus (200->195, jei buvo nulis RAW VALUE), naudodamasi mano metodika, nesunkiai susiskaičiuosi, koks apytikslis buferio dydis ir jo likutis. Vos šito skaitiklio Current Value nukris iki/žemiau Threshold, remap buferis bus perpildytas ir pasipils Uncorrectable sektoriai.

> Nu kad tu visai apie orą kalbi. Į politiką reikia su tokiom aukštom
> frazėm, o ne prie IT technikos ;-)

Argumentų bus, ar tik eš pasidrabstysim? Aš tai galiu atsiimti savo žodžius dėl pačio apšvietimo, jei tai pakeis diskusijos eigą, bet panašu, kad ne.

> Nu yra kelios dėžės paruoštų utilizavimui (FC diskai), galima paieškot,
> ar nors vienas turės per SMART'ą matomų remapų. Aišku, tas SMART'as toks
> "pusiau-backported" bus, bet - viskas veiks.
> Bet, kadangi labai abejoju ar ką nors rasi - palieku tą eksperimentą
> (pabrėžiu - eksperimentą, o ne iš kažkur nugirstą gandą) patikrinti.

Taip ir nesupratau, ką čia surezgei.

> Tiesa, yra vienas kabliukas - jei kalbi apie P-List'ą, tai čia visiems
> bus pavienodai - tiek enterprise, tiek belenkokiam žemiausios klasės -
> rasi daug "bad" - bet tai nebus "remap" (bendrąja prasme).

Aš iš esmės kalbu apie G-list'ą.