Tema: Re: HDD ERR UNC
Autorius: Laimis
Data: 2010-11-25 23:37:47
Vasaris rašė:

> Be reikalo panaudojau "ideali", o tu ją ne taip supratai. Ideali
> SMART'o santykinių skaitiklių atžvilgiu - 200 arba 100, priklausomai
> nuo to, kaip gamintojas nusprendė. Gal tau 0 blogų sektorių yra
> reikalavimas - niekas nesiginčija dėl pačio aplinkos poreikių. Bet
> tai tikrai nėra būtinybė visiems.

Aš labiau ABLomo pusėje (nors vertinti kiek dar liko to rezervo tikrai
reikėtų pagal santykinę reikšmę).

Konkrečiu, subjektyviu pavyzdžiu: senas laptop'o hdd; remap'ų jau cieli
24 (santykiniai counter'iai tvarkoje -- 100/100; čia kas? SMART'ą
nuskaitantis soft'as grybauja ar vis dar nesigauna suapvalinus vienetuko
nuo counter'io nuimti...?)
Ir jie pradėjo dygti palyginus staiga (na, per mėnesį, kelis). Reziumė?
Iš santykinių counter'ių man (na, nekukliai -- pažengusiam naudotojui ,
kaip ir paprastam user'iui) jokios naudos, nes absoliuti reikšmė (faktas
ir aplinkybės, kad jų atsirado ir kaip jų pradėjo gausėti) rodo, kad
diskas greitai užsilenks. Daug greičiau ar tikėtiniau, nei
rezervo counter'iai pajudės link dugno. Ir tai paprastu, naminio
naudojimo atveju; bent kiek svarbesniam naudojimui -- diską jau seniai
reikėjo keisti, vos tik pasirodė pirmosios kregždutės...
Taip, su tokiu disku gal dar pavyks paranojiškai pragyventi kokį pusmetį
o gal ir metus, galima jį išėmus panaudoti kokioms momentinėms kopijoms,
tačiau jis jau mirštantis ir nuo likusio rezervo jo likimas
nebepriklauso, tik agonija.