Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: azartas
Data: 2009-12-02 00:01:54
O po kiek laiko pradeda matytis tie *labai* stiprūs paklydimai?
Nes kažkaip metai bėga, bet niekas nesikeičia, nei vieno dar neužlaužė,
neįsilaužė, pinigų iš kortelės nenuskaitė, kompromituojančių privačių
fotkių internete nepaskelbė.
Tokių “baisių“ linkų ir aš galiu pridėti, kad ir tas pats WRT54GL kai
pasižiūrėjau su standartine konfigūracija gali būti kiauras kaip rėtis,
bet naudojasi žmonės.
Jei jau pornūhos naršytojas pasitaikys, tai jam jokie apdeitai nepadės,
bet normaliems žmonėms ir eiliniams kompams...
Bet gal ir nepradėk aiškinti, o tai pagalvosiu, kad blogai dirbu, pulsiu
taisyti viską, kas gerai veikia, kam man tos kančios, geriau gyvensiu
saldžioje nežinioje :)

azartas