Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: padugne
Data: 2009-11-24 22:24:52
On Tue, 24 Nov 2009 08:45:31 +0200, vytjon wrote:

>    Kai pagalvoji - nieko mistiško, problema buvo greitai išspręsta. Iš
> kitos pusės - skundėsi "eilinis pažengęs" vartotojas, kuris sugeba pats
> linux'ą susikonfigūruot, bet nežino, kuo pvz. iptables skiriasi nuo pf.
> Ugniasienė be GUI atsirado būtent naujoje distroje kaip bonusas -
> anksčiau ar tai jos nebuvo, ar tai buvo galima remote desktop
> nustatymuose skylutę joje pasidaryt.

Kitaip tariant juzeris pasirinko sau nelabai tinkama distribucija. Tokia
kurios maintaineriai mano, kad komandine eilute jos vartotojams nekels
problemu. Kitaip butu ideje ir GUI.

Kita vertus, tai bent _kazkaip_ konfiguruojasi. Ir tada veikia taip kaip
sukonfiguruota. Skirtingai nuo tarkim fortkinio firewallo kuris turi
netrivialia ir niekaip nekonfiguruojama logika. Kuri daznai pragaisina
daug laiko aiskinantis kodel toolzas X "kartais neveikia". Kazkodel.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?