Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: Levas
Data: 2009-11-30 18:37:34
irgi siandien paturejau Linuxo akibroksta (cia kad nebuciau tik antwindozininkas).

Partine uzduotis- pakabintas senas plazminis telikas (monitorius) turi rodyti viena www puslapi. Linux mint (ubuntu 8?) nuskaite plazminuko parametrus kad jie yra 700x400 px monitorius ir rodo sia rezoliucija (arba dar mazesne- vos ne 300x200px, is kur jie tokiu rado). Gal ir viskas gerai butu, bet visas GUI pasidare tokio dydzio, kad niekas netelpa. Problema ispresti greitai nepavyko.
Tas pati sistema- windoze: monitoriaus modelio nepamate, uztat pasiule visa eile video rezimu nuo 640x480 iki 1248x1024 ar panasiai. Nors pats telikas uzsiima skalininimu, taciau visi mygtukai proporcingai mazesni ir viskas tilpo. Reikiamas WWW iziurimai matosi...

--
Bye, Levas