Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: Justas.p
Data: 2009-11-10 10:37:06
9.10 naudoju nuo tos dienos kai ji relyzinos - jau apie dvi savaites.

bullka wrote:
> Po 4 dienų naudojimo galiu pasakyti, kad matosi pasistūmėjimas lyginant
> su padėtim, kuri buvo prieš kelis metus.

Gal galima konkreciau kur buvo pasistumejimas. IMHO vienintelis
pasistumejimas - greiciau uzsikrauna. Visa kita pasistumejimas atgal

> Bet vis tiek galiu pasakyti, kad tas Linux'as yra dar beveik totali
> šikna. Ne daug kas veikia iš pirmo karto, instaliavimas komplikuotas

Gal galima konkreciau - kas linuxo instaliavime yra sudetinga? Gali
daryti kaip ir windowsuose next next next ir viskas. Net disku
particijas instaleris pats pagal savo nuoziura padarys.

> (Windowsuose - next next finish; Linuxe, kol neperskaitai krūvos forumų
> ir neparsisiunti home made scriptų, kaip vieną ar kitą įdiegti - niekas
> nevažiuoja (pvz Vmware Server diegimas Karmic release))

Nepyk, bet VmWare serveris niekaip man nesiderina su standard-user
desktop install'u.

, paleidau
> kopijuoti 40K nuotraukų iš USB storage į PC - sustojo viskas,
> pacancelinus pakibo su keistais juodais ekranais.. kažkas su failinėmis
> sistemomis nutiko.

Manau greiciau USB irenginys bugovas. Kaipzinia darant pigiai ir
masiskai yra taikomasi i windowsus, su ju visais niuansais.

Pasibaigė PC reinstallu (gerai, kad reinstallas
> paprastas, daug nustatymų iš seno Home pasiėmė).
>
> Vienu žodžiu - OS reikalaujanti specifinių žinių.

Gal galima konkreciau? O windowsai nereikalauja specifiniu ziniu?

> Naudojama tik tai, kas matosi ant desktopo (Firefox, failai, office
> aplikacijos ir pan.).

Nesutinku. 9.10 relyzas sugebejo ir ofisines aplikacijas sugadinti. 9.10
kaip niekad neisbaigras relyzas.

Truputi į šalį - jau turi turėti Linux žinias, kad
> kažką susigaudytum. Gerai, kad aš tokias turiu :D :))))) Žmonai bus
> ragas, jeigu kažkas goes wrong.

Viena karta teko palikt laptopa su 8.04 tevam kai ju naminis pc neveike.
Sukuriau nauja useri, kaip supratau nelabai pastebejo kazkokiu skirtumu
tarp OO.org Writer ir MS Office wordo

> Visumoje - OK.. use at your own risk kaip sakant. Tokią OS pavadinčiau
> "niekada negali žinoti, kas gali nutikti " :)

Nesutikcaiu - windowsuose daug labiau niekad negali zinoti kas gali
nutikti. Nueisi viena karta i supermama, o ten koks iframe sedi su
exploitu Adobe Acrobato - ir patapsi zombis. Dar vienas pliusas kuri
matau Linux desktope - zurnalines FS. Po FS crasho yra didesne tikimybe
atstatyti duomenis nei win.

Kaisant my $0.02 - 9.10 relyzas yra zingsnis atgal power useriui, bet
zingsnis i prieki ofisiniam dumbuseriui, kuris naudojasi canonical
priziurimais paketais. Taciau nesutikciau, kad tik linuxe reikia
specifiniu ziniu norint ka nors daugiau pasikonfiguruoti. Ne kiekvienas
Win vartotojas galetu paaiskinti kas yra windows registras ir kam jis
skirtas.