Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: Nerijus
Data: 2009-11-30 11:37:18
bullka wrote:
> Tiesos yra, kad MS daro spaudimą. Ir džiugu, kad gamintojai (surinkėjai
> ta prasme) vienas po kito pradeda siūlyti PC su alternatyvom (Linux).
>
> Aš šiaip galiu naudoti tą Linux'ą - no problem. Kompetencijos pakanka
> forumų perskaitymui ir rankiniu būdu kažko pakoregavimui. Bet ar užteks
> laiko kiekvieną kartą analizuotis krūvas forumus, kai keičiantis
> distribucijos versijai krūva softo nebeveikia - na tai ne man.

	O man labai nepatinka kai keichiantis Winmdauzu versijai labai daug
softo neveikia. Del to ir po shiai dienai naudoju dviem kartom pasenusia
OS ir nesuku del to smegenu. Ta pati juk galima ir su Linuxu padaryt.

	Ir ishvis, kai nustosim i OS zhiureti ish admino poziciju, ir
paziuresim tik kaip i iranki, kuri idiegus prie jo daugiau niekada
nelendama, o uzhsiimama DARBU (tai nera nuolatinis OS krapshtinejimas,
nauju draiveriu ir naujo softo instalinimas ir filmu zhiurejimas) tai ir
nebebus tos OS tokios svarbios.

	Ir nebus prasmes kazka keisti ir pardavineti naujas OS kaip kazka
tokio, be kurio neymanoma gyventi.

	N. M.