Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: bullka
Data: 2009-11-30 08:18:14
Tai aš ir sakau, kad su tų sprendimų netobulumais susiduria tik 1% IT
vartotojų. 99% yra visiškai pofig to Notepad'o pakeitimas. Kaip ir kt.
problemos, kurias čia bandot vardint.

Gerai čia vienas joke įmetė (nerandu ant greičio): tipo linuxistas giriasi,
kad išėjo naujas kernelis ir dabar komponentas X veikia Y kart greičiau nei
prieš tai. Tada pašnekovas klausia, kaip dėl Flash veikimo? Linuxistas:
Flash? Who uses that?

Taip kad...
Galiu tik paantrinti - Flash'as neveikė by default įdiegus OS'ą. Tada FF
pabandė pasakyti, kad jo nėra. Spaudžiu - manual install, nueina į adobe
puslapį, įsidiega (tipo), tada einu į draugas.lt -> žaidimai. Ir nei vienas
žaidimas neveikia (flash animacija užsikrauna, o mygtukai į paspaudimus
nereaguoja. Tada prasideda forumų skaitymas, kaip per antrą galą tą flash'ą
sutvarkyti.

Va Jums ir tobula OS.
Aišku pasakysite, kad čia ne OS kalta, o kažkokie gamintojai, Mozilla ar dar
kas.

Bullshit!!!