Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: Nerijus
Data: 2009-11-23 10:41:16
Levas wrote:
> dabar pas mane "akcija"- kai kas nors atnesa kompa paremontuoti, papildomai, for free gauna Linux Mint instaliacija i windozes failu sistema.
> Tai va, per daug nesigylininant: is 5 kompu tik vienas kompiuteris pasileido visiskai be gliuku. Visos problemos pagrinde del video- neveikia tie navarotai kuriuos megsta useriai. ATI plokstes draiveriai susiinstaliavo, bet islindo uzrasiukas "hardware unsuported" ir vaizdas gliucino. Nors vaizdo plokstes tokios is padoresniu. Su senom plokstem nebuvo net draiveriu, teliko kompai veikti "generic" rezime. Nvidia senesne pasileido.

> [...]

	Chia jau kaip ir ankschiau bandziau pasakyti. Jei ish Linuxo bandaj
Windauza padaryt - nepavyks. Kaip ir atvirkschiai. Chia matau kolega ssh
(tobish komandines eilutes) nebrokija, su latexu/texu beigi postskriptu
visokiu dirba. Tai yra, pas ji mastymas nera windauz tipo. Todel jam
Wimdauzas neveikia taip kaip jis noretu, ir del to puikiai tinka
Linuxas. :-)

	N. M.