Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: Tomas
Data: 2009-11-26 16:42:51
Na pagrindinis pasipiktinimas, kad Ubuntu - iš esmės nelabai veikiantis
programų kratinys.
Taigi ir siūlau geriau naudoti pilną OS iš vienų rankų - NetBSD.
Jei nori, gali naudot ir FreeBSD, skonio reikalas :) Ant *BSD gali leisti
linuxo binarus jei nori.

Gnome yra atskira istorija, Ubuntu remontą nuo jo ištrynimo ir reiktų pradėt
:)

t.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4638 (20091126) __________

http://www.eset.com