Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: lingus
Data: 2009-11-24 10:21:43
Na negaliu pasakyt, kad turiu kokių nors bėdų dockinant T400, kartais
būna, kad išjungtas kompas pradeda krautis, bet daugiau nieko erzinančio
nepastebėjau. Ir tą dockinimą darau kasdien. Man tik būna kad networko
interfeisas užsvaigsta ir nepadeda net modulio perloadinimas. Tai
vieninteliai atvejai kai naudoju ne hybernate, o tenka restartintis :)