Tema: Re: Pirmi ispudziai apie Linux (Ubuntu 9.10)
Autorius: padugne
Data: 2009-11-27 09:47:17
On Fri, 27 Nov 2009 08:44:47 +0200, bullka wrote:

> :))

> Na bet faktas, kad didžioji dalis žmonijos sėkmingai naudojausi
> fortkėmis. Kuri aplinka yra žmoniškesnė - be abejo sunku spręsti būnant
> šališku. Kol naudojausi Linux GUI (mano atveju Gnome) - nepastebėjau
> jokių problemų. T.y. intuityviai plius minus viskas yra pasiekiama.
>
> Bet pastebėjau tokias problemas, apie kurias Windows vartotojas net
> nedasigalvotų.
>
> T.y. Ubuntu smigimas, neprognozuotumas, kažką paspaudus niekada negali
> žinoti suveiks ar nesuveiks, pasileis ar nepasileis ir t.t. ir pan.
> [...]

Mano patirtis diametraliai priesinga. Su windowsais problemu eile daugiau
nei su bet kokiu unixu. Vienaip ar kitaip zinoma issprendziu, bet po to
belieka stebetis kokia zole jie ten redmonde ruko, nes jokia logika to
nepaaiskinsi.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?