Tema: Re: NAS?
Autorius: Doncius
Data: 2017-01-06 08:06:30
Pagaliau normalus atsakymas :) Dekui!

"Caponi"  parašė naujienų news:o4ljge$f9o$1@trimpas.omnitel.net...

Taigi buvo net ir modeliai konkretūs keli įvardinti.
Padorius NAS'us gamina (iš to kas prieinama Lietuvoj) - Asustor, Netgear,
QNAP, Synology, Thecus. Iš jų populiariausi Synology bei QNAP, konkretus
gamintojas - skonio reikalas, aš, kaip jau ne kartą rašiau, už QNAP, nes jų
kainos/parametrų santykis už Synology paprastai geresnis, kartais net visai
ne simboliškai.
Visi ten WD, Seagate, D-Link ir kiti - iš esmės eiliniai išoriniai diskai,
tik jungiami per tinklą, o ne USB, ir turintys kiek didesnį funkcionalumą
nei tiesiog dėžutė su pašarintom direktorijom, bet paprastai net arti
nestovi prie aukščiau paminėtų gamintojų aparatų.

Taigi, apibendrinant - jei kaina px ir norisi protingai geriausio daikto
(t.y. nelendant ten į visokius aparatus su >i5 CPU ir pan) imk QNAP TS-253A
arba 453A (atitinkamai 2 arba 4 diskų), prie jo pridėk norimos talpos WD RED
serijos diskus ir pirmyn konfigūruotis :-)
Minimalus tavo atveju daiktas, į kurį galima dar žiūrėt - TS-251A.

Viskas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

P.S. Kadangi minėjai, kad kaina nesvarbu (ar nelabai svarbu), tai labai ir
nesiūlau, bet jei visai pigintis, tai galėčiau pasiūlyt už 150Eur dabar savo
naudojamą TS-219P+, kurį po biškį gręsia mintis upgreidint. Jis plius
norimos talpos diskai gautųsi tikrai nepalyginamai geriau už visokius WD,
tik tiek, kad reikėtų apsispręst su reikalavimais - 219P+ yra 2 diskų, plius
turi 2 eSATA jungtis (t.y. vos ne 4-diskis, tik 2 diskai ne dėžutės viduj
gyvent turėtų ir su tais išorėj esančiais RAID'ai nesigamina), bet nėra
HDMI, tai prie teliko tiesiai nepajungsi, procas ten 1.6GHz ARM'inis, todėl
per DLNA (tinklą) filmus žiūrėt telike drąsiai galėsi, bet tikriausiai tik
FHD, visokiem UHD proco smarvės jau nebeužteks.