Tema: Re: Q: NAS?
Autorius: Nitro
Data: 2017-01-05 09:49:40

fenix@w <muilas@ant.muilo> wrote:
> 2017.01.04 12:38, Nitro ra??:

> man sita vieta papsakok: laptopas senas ir jis paskirtas tik freenas'ui
> ar virtualke?

Tiesiog paprastas pora metu dulkejes laptopas, pilnai dedikuotas buti tinklo talpykla.

> raspberry + usb diskas neatstotu freenas?

Raspberry su disku gal ir atstotu freenas, bet nezinau ar tai imanoma padaryti :)

> ...o kam tau freenas is viso? utorrent su nuotoliniu interfeisu jei
> rankiniu budu tai 100 kartu patogiau. automatiskai nesu susipazines
> deramai t.y. couch potato ir pan. nes nereikejo :)

Tai dabar panasiai ir yra - freenas yra pakurta kazkas panasaus i "nuotolini utorenta" - itransmission. Dedikuotu IP adresu prisijungiu prie jo, nurodau torrent failus kuriuos noriu parsiust. Tuomet raspberris per tinkla man juos parodo per tv.