Tema: Re: NAS?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-01-03 14:12:47
2017.01.03 12:36, Remigijus rašė:
> O tai NAS nedikuotas kompas? Planšetas kaip HTPC netinka. Tinka kad ir
> senesnis, panaudotas PC, kuriame gali įsidėti kokios nori talpos diską.
> Bet patogumas su HTPC kad tu jį su tv distanciniu pultu valdai.

as cia buvau pries pusmeti iskeles klausima NAS + HTPC 2in1, bet buvau
pashertas bybiais. kaip matau, problema aktuali... ir ji bus aktuali,
nes daug funkciju dubliojasi arba netgi noretusi, kad dubliuotusi, nes
tarp ju saveika ne visada optimali.
as suradau kelis variantus:

brendinis NAS su HDMI portu ir distanciniu
raspberry pi + USB diskas arba kitas raspberry clonas su 1 o dar geriau
2+ sata jungtim
silpnas Celeron su mazai watu, isoriniu maitblokiu, distanciniu grazioj
dezutei

NEI VIENAS is situ nera be trukumu. jeigu pinigai px, linkciau prie
pirmo varianto. papildomos beprasmes dezutes manes taip pat nezavi.