Tema: Re: NAS?
Autorius: Doncius
Data: 2017-01-03 12:13:06
Bet sita kad pasileist reikia kompo? Dedikuoto kompo tokio neturiu ir
neplanuoju turet. Nebent planseta tam naudot (turiu su win 10), bet prie jo
vis tiek reikes jungt isorini diska.

"Remigijus"  parašė naujienų news:o4fqtu$2re$1@trimpas.omnitel.net...

Manau, kad tau ne NAS'o reikia o HTPC. Aš rekomenduojų OpenELEC.