Tema: Re: Q: NAS?
Autorius: Remigijus
Data: 2017-01-04 14:00:41

2017-01-04 12:38, Nitro rašė:
> Isiterpsiu ir as. Naudoju tokia sistema -
> 1. laptopas aka serveris, su instaliuotu freeNAS, pajungtas laidu prie namu tinklo.
Kaip suprantu laptopas be HDMI? Jei taip tada viskas ok.
> 2. raspberry pajungtas laidu prie namu tinklo
> 3. Ne smart TV, HDMI laidu sujungtas su raspberry
>

> Sistemele lyg ir visai dziugintu, taciau gan painus freeNAS konfiguravimas - gal yra koks labiau user friendly konfiguravimas? Serveriukas su FreeNAS is esmes reikalingas tik torentams siust ir parsiustiems torentams per raspberry ziuret. Aisku butu idealu jei pats jis dar ir serialu naujas serijas parsiustu, apie tokias galimybes net nezinojau.

Aš naudoju tiek freenass tie openmediavault. Tai įspūdžiai tokie:
	OpenMediaVault konfigūravimas yra kur kas paprastesnis (aiškesnis).
	OpenMediaVaultas neturi zfs, neprisijungia prie domeno. Bet namie
turint nedaug diskų (5) tai aš puikiai verčiuosi su juo.
Freenas pagrindinis privalumas yra ZFS, o OpenMediaVault tas, kad diskai
gali eiti miegoti kada nenaudojami ir diskus gali nevienodus dėti.
Vietoj RAID puikiai veikia SnapRaid.