Tema: Re: Re:Q: NAS?
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-02 17:42:43
Plexas gali ir ant NAS'o suktis, tiesiog čia pasirinkimas kas didžiąją dalį darbo apdorojant vaizdo failus pasiims ant savo galvos. Plex atveju plius tu galėsi matyt principe absoliučiai visus failus, kai Sony kai kurių gali ir nerodyt. Kitas reikalas - ar moka tavo telikas rodyt failus tiesiai per tinklą? Nes, tarkim, Samsungai be papildomų manipuliacijų rodo tik per USB arba DLNA (t.y. Plex ar analogiškus "tarpininkus"), Panasonic paskutinių kelių metų gali rodyt failus ir iš elementarių pašarintų direktorijų, apie Sony nežinau, bet jei ir nemoka, tai su Plex'o pagalba galės :-) Žodžiu, jei jau statysi NAS'ą, tai didelė tikimybė, kad Plex ar kažkokio analogiško softo reikės (jei NAS'ą imt su HDMI bei naudot ir kaip media playerį, tai tikriausiai irgi Plex'as į trasą eis :-)).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/