Tema: Re:Q: NAS?
Autorius: pracyvnas
Data: 2017-01-02 14:53:30
Pats naudoju ir rekomenduoju Plex. Tai ir butu pigoausias
 varijabtas, skirtingai, nei dauguma cia remomenduoja. Taip pat
 turi issiaiskint, kuris is irenginiu pas tave bottleneckas, nes
 sakei, kad lagina. Mano klientas yra PS4pro, pajungtas prie n
 standarto wifi (senas ruteris) ir visi ziureti hd filmai bega
 puikiai. Servakas prie ruterio pajungtas laidu. Pas tave vadinasi
 arba teplopo wifi plokste netempoa n standarto, arba ruteris, nes
 kaip suprantu, telikas apynaujis? Jei ruteris - blogai, teks
 pirkt. Jei laptopas - jungt per laida prie ruterio.

Kaip ten bebutu as plexa jau pusantru metu vartoju ir nzn kas
 geriau butu patogumo, mobilumo (veikia abdroidiniuose dvaisuose)
 ir pigumo prasme.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/