Tema: Re: NAS?
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-02 15:15:09
Šiaip aš labiau linkęs rinktis QNAP - paprastai už panašią kainą jie už Synology yra galingesni, iš softinės pusės realiai abu vienodi, t.y. vizualiai kiek skiriasi, bet galimybės praktiškai tokios pat.
Tarkim už DS216Play tik čiut brangesnis yra TS-251A-2G - galingesnis CPU, daugiau RAM (plius galima elementarių SODIMM'ų pagalba iki 8GB išplėst), daugiau USB, yra galimybė tiesiai per USB NAS'o harduose esančia info pasiekt, tipo kaip elementarų išorinį HDD, HotPlug'iniai HDD, yra SD kortelių skaitytuvas, yra HDMI išėjimas - principe galima tiesiai prie teliko jungt ir kaip media playerį naudot, komplekte net distancinis pultas yra.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/