Tema: Re: NAS?
Autorius: Rimas
Data: 2017-01-03 18:18:00
On 2017-01-03 04:08 popiet, budulis vulgaris wrote:
>Nori pasakyti, kad tu iškart sugebi pažiūrėti viską, ką tau parsiunčia,
>niekas nesikaupia? Pas mane tai krūva serialų eilėje laukia, plius dar
>NAS ir automatiskai naujus mus dominančių TV show epizodus pučia. Taip
>ir kaupiasi.

Prie tv aš naudoju android box, kuriam
vienas iš apsų yra movian. Tai per jį žiūriu serialus is hdserials. Yra ir
 apsas hdserials. Man filmam reikia rusų kalbos. Tai va, nasas tam reikalui
 beveik nenaudojamas, nebent tada, kai nerandu ko noriu, tada parsiunčiu
 torrentą. Vaikam lietuviškai dubliuotą ką, žmonai kokį lievą filmą ir pan.
 Taip kad nasas praktiškai pustuštis. Yra koks 10-20 filmų susikaupę,
 kuriuos prie progos prisiminęs ištrinsiu ir tiek.