Tema: Re: NAS?
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-03 09:52:55
Jo, bet jei taip labai grubiai, aš jokiu būdu nesakau, kad FreeNAS'inė dėžutė bloga, bet geriausia ji nėra jau vien dėl to, kad iš realių privalumų gali pasiūlyt tik ZFS, katras toli gražu ne kiekvienam, ypač namie, aktualus, o prieš visokius QNAP, Synology, etc., pralošia konfiginimo paprastumo srity, kas eilinio namų vartotojo atveju yra gausiai svarbu. Gi jei pasipist netingima, tai geriausią daiktą galima pasidaryt susikonstruojant norimą sistemą pačiam.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/