Tema: Re: Q: NAS?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-01-05 12:01:39
2017.01.05 10:38, Rimas rašė:

> Lygioj vietoj ponai bėdų ieškot. Jei tai hobis - ok.
> Jei taip sprendžiat klausimus - nu nei į tvorą, nei į mietą tada.

taip. sitoj vietoj laptopas nereikalingas, as pritariu. juolab, kad ten
speciau nei zfs, nei raid nei ecc ramo nera.

> raspberis kainuoja, laptopas senas irgi kažko vertas, vieno neperkant,
> kitą parduodant ir pasiimant dedicated nas iki 100eur turit normalų
> sprendimą....

vat cia man idomu, koks normalus sprendimas (nas) yra gaunamas uz 100
EUR? juk kalbam apie "simtadarbe" masina, kur ir torentus pusis ir
backupus darys ir dar hdmi lizda tures ir dar distancini.. utopija, o
bet taciau bent kazka apart per tinkla pasiekiamu duomenu turetu daryt.