Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is mano lupu:)
Autorius: dz
Data: 2016-05-04 09:45:16
gal ne taip issireiskiau biski, resiveris ir "ima" per utp is naso ir groja,
bet groja tik audio

bet jei nori video tai atsiranda papildoma deze (pas mane bd grotuvas), bd
ima per utp laida is naso, per hdmi atiduoda resiveriui (del garso), o
resiveris atiduoda jau tada tv

tai as nesuprantu negi sunku butu padaryt kad resiveris moketu video grot,
cia juk ne koks audiofilinis stipras, resiveris ir skirtas namu kinui

On 2016-04-29 21:41, dz wrote:
> o nebuna normaliu resiveriu kad streamintu ir video?

Teoriškai, resyveris yra "imtuvas", t.y. jis pats turi stream'ą priimt
ir grot, o ne pats streaminimais į tinklą užsiimt. Nu o bet tačiau, man
tokio klausimo nebuvo kilę, todėl nieko pasakyt negaliu. Šiais laikais
visokių hibridų pasitaiko :)