Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is mano lupu:)
Autorius: Sniegas
Data: 2016-04-27 09:37:32
Taip. Per Samsung FHD televizorių youtube rodo 1280 * 720 raiška. Kiek
žiūrėjau filmukų, aukštesne raiška nė vienas nėjo.

"Baterijas"  parašė naujienų news:nfpl52$jst$1@trimpas.omnitel.net...

>youtubas FHD neduoda, tik HD ready
wtf tu čia rašai? Čia kalbi apie konkretų savo televizoriaus Youtube
grotuvą?

"Sniegas"  parašė naujienų news:nfo15t$50l$1@trimpas.omnitel.net...

Tai aš gi rašiau, kad youtubas FHD neduoda, tik HD ready - 1280 * 720. 4K
daug gražesnis vaizdelis.

"Kesha"  parašė naujienų news:nfn7ae$i9m$1@trimpas.omnitel.net...

Manęs pvz. jūtūbo kokybė FHD netenkina (toli jai iki BD), todėl įtariu,
kad ir 4K ten tik taškų rezoliucijoje bus daug...