Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is manolupu:)
Autorius: news reader
Data: 2016-04-29 20:08:24
reikia, nereikia tu deziu kiekvieno asmeninis reikalas. Man ju kuo
toliau tuo maziau reikia. Na turiu dar po teliku HTPC su visais BR ir
SAT, is resyverio eina per aktyvu spliteri vaizdas i TV ir projektoriu,
bet su laiku viso to maziau ir maziau reikia, laiko nera uzsiimti.
Paprasciau pasileisti koki Netflix ant TV.