Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is manolupu:)
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-25 19:05:38
On 2016-04-23 23:18, Rauberis wrote:
> Sveiki.
>
> Pastaba: kam visai neidomu skaityti mano patirties isigijus smart TV ir
> aplink vykstancius reikalus,

Joo, paskaičiau. Iškart reiškiu užuojautą, nes vietoj ramaus filmo
žiūrėjimo pasirinkai bemieges naktis naršant įvairius forumus :]

1. 4K kol kas beveik beprasmiškas reikalas, nes pavargsi su tūrinio
paieškomis arba (ir) mokėsi brangiai. Taip pat neturėk iliuzijų dėl
visokių Netflix ir pan. 4K kokybės. Ten bus didelės raiškos filmai, bet
ir didelė kompresija panaudota. Abejoju, ar bent kokį skirtumą nuo FHD
iš poros metrų įžvelgsi. Atsiuntęs tą patį BD.iso iš torentų, gausi
geresnę kokybę, nei 4K iš Netflixo. O tai, kad ten senienos, jau ir pats
pamatei.

2. Apie visokius TV smartus iš viso nieko nesakysiu, nes mano akimis
žiūrint, tai tuščias laiko gaišimas ir nepatogu. Todėl aš jais iš viso
niekad nesidomėjau ir net nebandžiau kaip jie veikia mano paties telikuose.

3. Dėl "krūto" grotuvo paieškos. IMHO, bet bet kurio media grotuvo 70%
vertės sudaro jo programinė įranga. Koks jis ten būtų navaročenas, bet
jei nėra stabilaus firmware, tai vargas, o ne grotuvas. Ir aš tau galiu
garantuoti beveik 100%, jog jei tu priguglini kokį naują krūtą 4K
grotuvą su visomis moderniausiomis jungtimis, kuris moka absoliučiai
viską, apart espresso gamybos, tu su juo turėsi didelių problemų kol
gamintojais neištaisys esminius bug'us. O bug'ų taisymas šioje srityje
labai ilgas procesas, kuris trunka iki poros metų po grotuvo išleidimo
ir ne visi gamintojai tuo sąžiningai užsiima. Todėl reikia pirkti tik
jau užsirekomendavusių ir labai ilgai savo grotuvus suportinančių firmų
gaminius. Ir geriau kokius metelius palaukt, t.y. nepirkt vos
atsiradusio prekyboje modelio.

Šiame grupse daug žmonių, aš tame tarpe, rekomenduojame Mede8er. Ir ne
dėl jo nuostabiausių naujausių specifikacijų, o dėl atidirbto stabilaus
firmware. Tik, aišku, jis nieko bendro neturi su 4K. Mano manymu, kol
kas 4K turi prasmę tik kaip žaislas. O kai tai bus jau tikrai aktualu,
tai tas pats Mede8er išleis 4K grotuvus ir pasikeisi.

4. Kas mano manymu yra patogiausia? Prašom:

a) NAS ar serveris (gali būti tas pats tavo Debian) be jokių DLNA,
streaminimų ir kitos fignios, o paprasčiausi native linux NFS sharai.
T.y. elementarus download katalogas, pašarintas tavo tinkle media
grotuvui. Ir paskui tiesiai į jį downloadini video.

b) tame servake paleistas Transmission klientas;

c) prie resyverio > teliko pajungtas Mede8er X3D serijos grotuvas, kuris
tiesiai per NFS sharą skaito filmus iš servako download katalogo;

d) tavo kompe, planšetėje, telepone ar android šaldytuve :)
suinstalintas Transmission GUI. Kai netingi ar prieš eidamas spoksoti
filmą, susirandi jį torentų saite, makteli pirštu ar pele ir jį
Transmision GUI perduoda į servake besisukantį Transmision ir
automatiškai pasileidžia downloadas į sharintą katalogą. Viskas. Eini
pasidaryt kavos, įsipilt vyno ar į tuliką prasratsia, visą kitą atliks
tavo servakas ir šviesolaidis :)

e) įkrenti į sofą, įsijungi su pultu mede8er, jis automatiškai atidaro
ekrane tavo download kataloga ir pasileidi ką nori žiūrėti. Žiūri atsilošęs.

Na o bet tačiau, jei labai įdomu seksu užsiimt su krūva dėžučių ir
programinės įrangos, tada galima naudot visokius kodi, dlna, plex, smart
tv, vasia.pupkin.tv ir t.t.. Pas visus savos preferencijos sekse :) Tik
viso to pasekoje kokybė bus prastesnė ir laiko bus sugaišta marios, nes
tą gyvatyną reik ne tik pasileist, bet dar ir laiku atnaujint arba
priešingai, neleist atsinaujint :]

TV spoksojimui jau turi TEO TV, kuris baisiai patogus dėl laidų archyvo,
dar turi SAT TV su sharingu (sportui?), netgi servaką su 10TB diskinės
erdvės jau turi, tai neliko čia ką daugiau ir galvoti. Pasiimk mede8er,
kuris ne karvę kainuoja, ir naudok patenkintas, o po metų ar dviejų, jei
jau bus reikalas, pasiimsi naujesnį gerą grotuvą su 4K. IMHO.