Tema: Re: Streaming media playeriai? Kokie ? Ir siaip apie viska is manolupu:)
Autorius: Remigijus
Data: 2016-04-29 11:50:41
Neįsikirto,
	OpenMediaVault (OMV) prijungus prie teliko tematysi tik juodą konsolės
langą. OMV yra NAS'ui programa su valdymu per naršyklę. Į OMV neišeis
įsidiegti kodi programos, bet veikia FTP, SFTP, NFS, SMB, nettalk.
Veikia softwariniai raidai, SnapRaid, aufs, Transmission, dlna,
plexmediaserver, vdr ir t.t
	Visas diskų turinys yra pasiekiamas tik tinklu, o jis pats nesugeba nei
filmų nei nuotraukų rodyti, nei muziko groti.